Techniek Nederland

Inloggen

Onze leden

bullets

Onze leden uit de installatiebranche richten zich op ontwerp, advies, uitvoering, beheer en onderhoud van technische installaties. Onze leden uit de elektrotechnische detailhandel zijn detailhandels-, reparatie- en refurbishedbedrijven.

Kwaliteit en vakmanschap

bullets

Leden van Techniek Nederland staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid en service. Of het nu gaat om een utiliteits- of infraproject, bedrijf of woning: u weet dat u vakmanschap in huis haalt.

Over Techniek Nederland

bullets

Techniek Nederland is de ondernemersvereniging van technisch dienstverleners, installatiebedrijven en de technische detailhandel. Meer dan welke sector ook maken wij technische ontwikkelingen praktisch toepasbaar en daarmee maatschappelijk relevant. 

Onze leden

bullets

Onze leden ontwerpen, leveren, installeren en onderhouden ‘slimme techniek’. Van zonnepaneel, warmtepomp, paneelbouw, badkamers en smart homes, tot snelle en veilige dataverbindingen, innovatieve verkeersoplossingen, complete technische en industriële installaties, steeds slimmere productielijnen en flexibele gebouwen. Op basis van kwaliteit, betrouwbaarheid, vakmanschap en service.

Altijd op de hoogte

bullets

Als brancheorganisatie volgt Techniek Nederland het branchenieuws op de voet. Vaak zijn wij zelf de bron van het nieuws, vanuit onze rol in belangenbehartiging of omdat we nieuwe producten of diensten voor onze leden hebben ontwikkeld.

Gerenommeerde kennispartner

bullets

Via diverse media houden wij niet alleen onze leden, maar ook andere partijen op de hoogte.
Volgt u ons ook?

senary

Training de Ambassadeur op locatie

De monteur of bezorger is de Ambassadeur op locatie die zorgt voor een goede klantbeleving en het overtreffen van de verwachtingen van de klant. Steeds meer is hij vraagbaak, probleemoplosser én adviseur. Zijn rol wordt steeds belangrijker om de klantbeleving nog meer te vergroten. Er ontstaan hierdoor ook meer omzetkansen. Het is zonde deze kansen onbenut te laten. Sociale en commerciële vaardigheden worden steeds belangrijker. Deze training leert de deelnemers om klantcontact optimaal te benutten.

Leden

€ 295,-

Niet-leden

€ 355,-

Doel

De deelnemers leren op praktische wijze goed en effectief de klantbeleving te vergroten, slim om te gaan met bezwaren en omzetkansen waar te nemen en omzetten te vergroten.    

Doelgroep

Deze training is uitermate geschikt voor monteurs en bezorgers die contact met klanten hebben in de detailhandel.

Inhoud

  • Hoe wordt jij een goede Ambassadeur op locatie?
  • Hoe kom jij achter te behoefte van de klant en hoe speel jij daarop in?
  • Hoe ga je goed om met klachten en hoe doe jij daar je voordeel mee? Hoe maak je van een “probleem” een kans?
  • De kracht van het vragenstellen. Leren en durven vragen te stelen om omzetkansen te vergroten.
  • Hoe kan jij meer bij-verkoop en meer-verkoop doen.
  • Hoe zorg jij voor goede referenties.
  • Een praktische training waarbij er veel geleerd, geoefend en ook gelachen wordt.
  • Na deze training ben jij nog meer in staat om klanten gelukkig te maken en klantverwachtingen te overtreffen.
  • Deze training leidt tot meer klantenbinding en omzet!

Duur

1 dag

Prijs

Leden: € 295,-

Niet-leden: € 355,-

Gewenste voorkennis

Wij adviseren de E-learning “Ambassadeur op locatie” voor de training gedaan te hebben. Klik hier

Afsluiting

Na afloop van de training ontvangt de deelnemer een 'Bewijs van deelname'.

Aanmelden

Aanmelden kan via onderstaande link

Incompany

Deze training kan bij u in het bedrijf of in de omgeving daarvan worden verzorgd. De kosten voor een incompany-training zijn op offertebasis. Deze training kan worden aangepast aan uw specifieke bedrijfssituatie. Neem contact op met r.walraven@stairwaysgroep.nl voor meer informatie.